Jus gali būti atsisakyta vežti:
Jei laiku atvykote užsiregistruoti, turite galiojančią skrydžio rezervaciją ir kelionės dokumentus, tačiau jus atsisakyta vežti dėl to, kad bilietų parduota daugiau, negu yra vietų, arba dėl praktinių priežasčių, ir savanoriškai neatsisakote savo vietos, turite teisę:
Kompensacija atsisakymo vežti, atšaukimo, vėlavimo į paskirties vietą atveju
Jei oro vežėjas jums pasiūlė vykti kitu maršrutu ir jūs galutinę paskirties vietą pasiekėte pavėlavęs 2, 3 arba 4 valandomis, kompensacija gali būti sumažinta 50 %.
Jei jus atsisakyta vežti, visais atvejais turėtumėte gauti kompensaciją.
Jungiamasis skrydis. Viena rezervacija ir viena registracija - jei jus atsisakoma vežti dėl to, kad, jungiamąjį skrydį vykdančios oro transporto bendrovės manymu, į tą skrydį būtumėte pavėlavęs (nes pirmasis jūsų skrydis buvo atidėtas), turite gauti kompensaciją.
Jungiamasis skrydis. Atskiras rezervavimas - jei turite du atskirus bilietus į du vienas po kito vykdomus skrydžius ir pirmasis skrydis atidedamas, o jūs dėl to negalite laiku užsiregistruoti į kitą skrydį, oro transporto bendrovė mokėti kompensacijos neprivalo. Tačiau jei pirmasis jūsų skrydis atidėtas daugiau kaip trims valandoms, galite gauti kompensaciją iš pirmąjį skrydį vykdžiusio vežėjo.
Ne jungiamieji skrydžiai, atskiros rezervacijos - kompensacija nepriklauso.
Pinigų grąžinimas, nukreipimas kitu maršrutu arba rezervacijos keitimas atsisakymo vežti arba skrydžio atšaukimo atveju
Oro transporto bendrovė turi jums suteikti galimybę pasirinkti tarp šių galimybių:
Kai pasirenkate vieną iš šių galimybių, naudotis kitomis dviem galimybėmis nebegalite. Tačiau oro transporto bendrovė vis tiek turi mokėti kompensaciją.
Tačiau jei skrydžius pirmyn ir atgal vykdo skirtingos oro transporto bendrovės, tačiau jie priklauso tai pačiai rezervacijai, atšaukus skrydį pirmyn, turite toliau nurodytas teises.
Pagalba atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo arba vėlavimo išvykti atveju
Oro transporto bendrovės skrydžio laukiantiems keleiviams turėtų nemokamai teikti pagalbą. Kelionės sutrikdymo atveju turėtumėte kreiptis į skrydį vykdantį oro vežėją, kad nereikėtų ieškoti išeities pačiam. Skrydį vykdantis oro vežėjas turėtų, jei įmanoma, užtikrinti, kad nakvynės vietoje galėtų apsistoti neįgalieji asmenys ir juos lydintys tarnybiniai šunys. Pagalba, kurią turite gauti:
Jei pagalbos negavote ir pats susimokėjote už maistą, gėrimus ir kitus dalykus, oro transporto bendrovė turėtų grąžinti jums pinigus, jei tos išlaidos buvo būtinos, pagrįstos ir tinkamos. Todėl turite išsaugoti visus čekius. Teisę į pagalbą turite tik tuomet, kai laukiate nukreipimo į galutinę paskirties vietą kitu maršrutu panašiomis kelionės sąlygomis pirma pasitaikiusia proga arba kai laukiate skrydžio atgal.
Išimtiniais atvejais oro transporto bendrovė gali nutarti suteikti mažiau pagalbos arba jos neteikti, jei dėl jos alternatyvaus arba atidėto skrydžio laukiantys keleiviai vėluotų dar labiau.